דלג לאזור מרכזי בעמוד
דלג לתפריט נגישות
דלג לחיפוש
דלג לתפריט האתר
דלג לאודותינו
דלג לדף הבית
דלג לצור קשר
אודות
אודות החברה
חברי הוועד
תקנון אתר החברה
תקצירי ישיבות
דו"ח פעילות
חדשות ואירועים
מידע למרפאים בעיסוק
מתע"מ
ניירות עמדה והנחיות עבודה
חברות בעמותה
קורסים, ימי עיון, כנסים וסדנאות
קבוצות הדרכה
לוח משרות חמות
כלי הערכה ואבחונים
חומרים מימי עיון וכנסים
חוק מקצועות הבריאות
הקוד האתי
כתב עת מקצועי ה-IJOT
מטרות בריפוי בעיסוק
ריפוי בעיסוק של אז...
סטודנטים
מבחן הרישוי הממשלתי
איפה לומדים ריפוי בעיסוק?
משרות לסטודנטים
מידע ללקוחות
קישורים שימושיים
פרסומים בתקשורת
ליקוי בויסות החושי
פגיעות ראש
ריפוי בעיסוק בבתי אבות
ADHD
נפגעי תקיפה מינית
קבוצות וארגונים
קבוצות עניין
קבוצת עניין אוטיזם
קבוצת עניין אכילה
קבוצת עניין בריאות הנפש
קבוצת עניין גריאטריה
קבוצת עניין טכנולוגיה בשיקום
קבוצת עניין לקויות למידה
קבוצת עניין מיניות
קבוצת עניין נהיגה
קבוצת עניין עולם העבודה
קבוצת עניין פגיעות מיניות
ארגון המרפאים בעיסוק
אתיקה
משרד הבריאות
קליניקות ומטפלים
צור קשר
כתובת דואר אלקטרוני איתה נרשמת לשירות
סיסמא
שכחתי סיסמא
זכור אותי במחשב זה
גיליונות
גליונות משנת 2020
גיליונות משנת 2019
גיליונות משנת 2018
גיליונות משנת 2017
גיליונות משנת 2016
גיליונות משנת 2015
גליונות משנת 2014
גליונות משנת 2013
גליונות משנת 2012
כתב עת מקצועי IJOT- גיליון נובמבר 2012
גיליונות משנת 2011
גיליונות משנת 2010
גליונות משנים 1995 עד 2009
גליונות משנת 2009
גליונות משנת 2008
גליונות משנת 2006
גליונות משנת 2007
גליונות משנת 2005
גליונות משנת 2004
גליונות משנת 2003
גליונות משנת 2002
גליונות משנת 2001
גליונות משנת 2000
גליונות משנת 1999
גליונות משנת 1998
גליונות משנת 1997
גליונות משנת 1996
גליונות משנת 1995
הרשמה לרשימת התפוצה
דואר אלקטרוני
גליונות משנת 2005
1
2
נובמבר 2005,כרך 14, מס' 4
בדיקת תוקף ומהימנות השאלון (DCDQ) לצורך התאמתו לאוכלוסית הילדים בישראל
מאת:
רותי טראוב – בר אילן, OT, MSc, עמיה ולדמן-לוי, OT, MSc, שולה פרוש, OT, PhD.
נובמבר 2005,כרך 14, מס' 4
הקשר בין מיומנויות מוטוריות וויזומוטוריות לבין איכות הכתב בקרב ילדים עם 'הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (Developmental Coordination Disorder)
מאת:
גלי גולדברג-שטרן, OTR, MSc, נעמי וינטראוב, OTR, PhD
נובמבר 2005,כרך 14, מס' 4
התפקוד הוויזומוטורי של ילדים עם חשד לאבחנה של DCD בהשוואה לילדים עם התפתחות מוטורית תקינה
מאת:
שרה רוזנבלום, OT, PhD, יעל ארגמן, נועה מנדלסון ואפרת פייס-אבירם, מרפאות בעיסוק
נובמבר 2005,כרך 14, מס' 4
תשומת-לב לילדים בעלי הפרעה התפתחותית בקואורדינציה: הגישות והראיות
מאת:
Helene J. Polatajko, PhD, OT(C), OT Reg, Noemi Cantin, PhD (candidate), OT Reg
נובמבר 2005,כרך 14, מס' 4
חקירת היחסים בין ליקוי מוטורי בקרב ילדים החשודים כבעלי הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (DCD) ובין קשיים רגשיים/התנהגותיים
מאת:
Nancy Heath, PhD, Jessica Toste, Bed, Cheryl Missiuna, PhD, OTReg (ONT
אוגוסט 2005, כרך 14, מס' 3
הפער בין האקדמיה לקליניקה: ראיות להערכת היכולת הקלינית של הסטודנטים בתקופת אמון שנייה מדריכים וסטודנטים והקשר לציוניהם האקדמיים
מאת:
Beth Chiariello, Doris R. Obler and Tamara E. Avi-Itzhak
מילות מפתח:
הכשרה מעשית, ציונים אקדמיים
אוגוסט 2005, כרך 14, מס' 3
A Program to Prepare Children with Learning Disabilities for Handwriting in a School for Special Education
מאת:
Sharon Gophna
מילות מפתח:
pre-writing skills, group intervention, consultation
אוגוסט 2005, כרך 14, מס' 3
Rest: A Qualitative Exploration of the Phenomenon
מאת:
Nurit Weinblatt and Michal Avrech-Bar
1
2