גליונות משנת 2005

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בדיקת תוקף ומהימנות השאלון (DCDQ) לצורך התאמתו לאוכלוסית הילדים בישראל
מאת: רותי טראוב – בר אילן, OT, MSc, עמיה ולדמן-לוי, OT, MSc, שולה פרוש, OT, PhD.
המשך...
 
 
הקשר בין מיומנויות מוטוריות וויזומוטוריות לבין איכות הכתב בקרב ילדים עם 'הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (Developmental Coordination Disorder)
מאת: גלי גולדברג-שטרן, OTR, MSc, נעמי וינטראוב, OTR, PhD
המשך...
 
 
התפקוד הוויזומוטורי של ילדים עם חשד לאבחנה של DCD בהשוואה לילדים עם התפתחות מוטורית תקינה
מאת: שרה רוזנבלום, OT, PhD, יעל ארגמן, נועה מנדלסון ואפרת פייס-אבירם, מרפאות בעיסוק
המשך...
 
 
תשומת-לב לילדים בעלי הפרעה התפתחותית בקואורדינציה: הגישות והראיות
מאת: Helene J. Polatajko, PhD, OT(C), OT Reg, Noemi Cantin, PhD (candidate), OT Reg
המשך...
 
 
חקירת היחסים בין ליקוי מוטורי בקרב ילדים החשודים כבעלי הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (DCD) ובין קשיים רגשיים/התנהגותיים
מאת: Nancy Heath, PhD, Jessica Toste, Bed, Cheryl Missiuna, PhD, OTReg (ONT 
המשך...
 
 
הפער בין האקדמיה לקליניקה: ראיות להערכת היכולת הקלינית של הסטודנטים בתקופת אמון שנייה מדריכים וסטודנטים והקשר לציוניהם האקדמיים
מאת: Beth Chiariello, Doris R. Obler and Tamara E. Avi-Itzhak
מילות מפתח: הכשרה מעשית, ציונים אקדמיים
המשך...
 
 
A Program to Prepare Children with Learning Disabilities for Handwriting in a School for Special Education
מאת: Sharon Gophna
מילות מפתח: pre-writing skills, group intervention, consultation
המשך...
 
 
Rest: A Qualitative Exploration of the Phenomenon
מאת: Nurit Weinblatt and Michal Avrech-Bar
המשך...